Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Notka różno tematowa ...
recenzyjny`s blog

Notka różno tematowa ...

Image Hosted by ImageShack.us
1.A więc tak zacznijmy od szablonu
jeśli ktoś wejdzie tu i chcialby mi pomoc to bede
wdzięczna jak myslicie lepiej ten szablon wyglada czy ten by wyglądał ?
Image Hosted by ImageShack.us


2.Bardzo fajny teledysk dla was z Vanessą nie przepadam za nią specjalnie ale teledysk jest super

Vanessa Hudgens "Sneakernight"
by brienta


3.Tu fajne piosenki wart posłuchać kilka jest starych
1.LFO with MOP - Life is Good
2.Brytney Spears - Circus
3.Katy Perry - Thinking Of you
4.Frinds - Naucze Cię żyć
5.Bashunter - All I Ever Wanted
6.Arash - Pure Love
7.Tłoku i Julia - Nadal kocham
8.Taylor Swift - Love Story
9.Yves Larock - By your side
10.Pussycat Dolls - Love the way you love me
11.Beyonce - If i ware a boy
12.Emi - tylko Ciebie chcę
13.Mrozu - milony monet
14.Bashunter - Now your gone
14.Mezo - zemsta
15.Bashunter - Angel in the night
16.Pink - so what
17.Verba - młode wiki 6
18.Kelly Clarkson - My life Would Suck Without You
19.Łozo - zły on (nera z tej piosenki xD)
20.Beyonce - Single Ladies
21.Akon - Beautiful
22.Hilary Duff - Reach Out

4.Dziś miedzy 20.30 a 21.30 proszenia są wszyscy o wyłączenie światła kto może to zrobić to super :D
Projekt ten nazwano "Godzina Dla ziemi".

No to na tyle a w kolejnej notce bedzie o "Plotkarze"



Recenzjonistka 28/03/2009 18:13:30 [Powrót] Komentuj



nowa
-
sorry za spam
Iza 30/03/2009 18:25:54
| brak www IP: 90.129.76.194

nowa (;
madowy 29/03/2009 13:33:52
| brak www IP: 77.114.22.195

Spoko oko (;
xoxo
Kierra 28/03/2009 21:10:31
| http://impunity.blog4u.pl IP: zalogowany

ten nowy ładniejszy ;)

okej, dam znać (;
madowy 28/03/2009 21:02:22
| brak www IP: 77.114.245.67

Ten w obrazku chyba lepszy :)

Jak już tak ci te parę szablonów do gustu przypadło to powiem, że jeszcze dzisiaj dodam aktualizacje, gdzie będzie 11 dodatkowych layów.

Pozdrawiam.
Iza 28/03/2009 18:31:08
| brak www IP: 90.129.76.194

Podałam ci go bo wydaje mi sie ze będzie bardzo fajnie u ciebie wygladał piszesz recenzje i lubisz plotkare (; aa no i do cs pasuje D
Ja jestem zdecydowanie na tak ;P
xoox
Lubie ta piosenke Vanessy ale teledysk nie bardzo ;p
Kierra 28/03/2009 18:26:41
| http://impunity.blog4u.pl IP: zalogowany






księga gości
Ksiega Gości




stare dzieje
2010
Lipiec
2009
Sierpień
Lipiec
Marzec


ja i mój blog
Blog poświęcony recenzjom filmowym , muycznym itp. Ponieważ od pewnego czasu mam małą opsesje na punkcie "Zmierzchu" to i wygląd bloga jest z nim związany.
x. Dodaj do Ulubionych
x. 38210
x.


znajomi i kumple







różne buttony




Image Hosted by ImageShack.us


Cytat Bloga

"Zaopiekuj się moim sercem , zostawiam je przy Tobie"


ten szablon
♠ Szablon zrobiony przez Queen of retro. więcej na Retro Poison®
Proszę niczego nie kopiować.nie posłuchasz - poniesiesz bolesną karę.